Dau Barcelona: Molt més que un simple esdeveniment de jocs de taula
Torna el DAU Barcelona, el Festival del Joc de taula aquest cap de setmana, dies 18 i 19 de novembre a Fabra i Coats. Una celebració única plena d’alegria, diversió i la interacció social a través dels jocs de taula. Aquest esdeveniment, que ha crescut i evolucionat al llarg del temps, es converteix en una tradició anual que enriqueix la ciutat i la comunitat d’una manera única, autèntica i divertida.
Què significa Dau per nosaltres?
Dau és molt més que una simple festa del joc; és una oportunitat per compartir rialles, cultura, tradició i innovació. Tant si ja sou apassionats dels jocs de taula com si esteu a punt de descobrir aquest món, Dau Barcelona us ofereix un espai per explorar noves formes d’entreteniment que faran volar la vostra imaginació.
Què podeu esperar?
Aquest és un esdeveniment on persones aficionades i professionals es reuneixen per continuar construint aquest fenomen que ja és una referència a nivell nacional i internacional.
Des dels clàssics fins a les últimes novetats, a Dau Barcelona teniu l’oportunitat de participar en una àmplia varietat de jocs de taula. A mésa més compten amb activitats especials per a totes les edats i interessos.
Quan i on?
Us convidem a unir-vos a nosaltres del 18 al 19 de novembre a Fabra i Coats, un lloc que es convertirà en el cor de la festa del joc.
A més a més, aquest divendres tindrà lloc la gala de premis al SAT! Sant Andreu Teatre a les 19h, on l’Anna López, directora de KID’S CLUSTER serà l’encarregada d’entregar un dels premis. L’acta també comptarà amb el regidor Xavier Marcé i serà presentada per l’Aida Márquez (@jugaryleer) divulgadora, formadora i mestra especialitzada en ABJ i comptarà amb la participació de Jordi Pota (@jordipota, @aqjuguem), que combina la seva feina d’actor i il·lusionista amb la divulgació cultural del jocs
Podreu trobar més informació en la seva web Presentació | Dau 2023 | Ajuntament de Barcelona. Us hi esperem! Juguem?








